Ben je benieuwd hoe jouw website cheap mlb jerseys presteert? Google Analytics houdt alles voor je bij! wholesale nfl jerseys Hoeveel bezoekers cheap nfl jerseys geneert January de website? Waar komen de bezoekers vandaan? Welke pagina’s worden het meest bezocht en hoe cheap jerseys lang blijven ze op deze Your pagina’s? Alle deze vragen worden beantwoord.

Google The Analytics kan wholesale jerseys China vrij overweldigend overkomen voor hen die er nog nooit AmazingLifeが、スマホで申込?決済までカンタンにできる総額228000円追加料金一切不要の火葬サービス『シンプル火葬』の提供を開始 mee hebben gewerkt, oftwel beginners. Daarom zetten wij de belangrijkste Sports data voor je op een rij.

Bezoeken

In het linker menu vind je het kopje ‘doelgroep’, klik hieronder op overzicht. Hier vindt je een doelgroepoverzicht. Plaats je muis bijvoorbeeld op ‘unieke bezoekers’ voor een uitleg van de statistieken. Dit is een van de belangrijkere getallen in bezoekersoverzicht. Dit geeft je een goed idee van het aantal bezoekers op je website.

We kunnen je niet vertellen wat voor jou website een goed aantal bezoekers is. Hiervoor zijn de verschillen tussen websites, doelgroepen en branches te groot. Vraag je af hoe groot jouw doelgroep is en of er sterk aanwezige concurrenten zijn.

Wil je segmenteren onder de bezoekers? Klik hiervoor op de pijl linksboven het overzicht. Hier kun je verschillende segmenten kiezen, zoals ‘eenmalige bezoekers’, ‘mobiel verkeer’ of ‘direct verkeer’.
De segmenten die je hier ziet, zijn de ‘ingebouwde’ segmenten. Deze heeft Google al voor je geinstalleerd. Aangepaste segmenten instellen is ook mogelijk. Daar gaan we in een later blog dieper op in.

Acquisitie (voorheen Verkeersbronnen)

In het overzicht vind je de statistieken die betrekking hebben op de bezoekers die binnen komen op je website. Overzichtelijk vind je hier of de bezoekers organisch (Organic Search), via verwijzingen (Referral), direct, betaald (Paid Search), of via social media (Social) binnen komen. Klik op de bron om hier meer informatie over te bekijken.

Belangrijk hier is om te kijken of de verhoudingen tussen de bronnen goed zijn. Google kijkt eens in de zoveel tijd naar jouw website, waardoor de organische zoekresultaten dus opeens kunnen veranderen. Wanneer 80% van de bezoekers organisch binnen komen en Google heeft net de website negatief beoordeeld, zal dit zeer negatieve gevolgen hebben voor je bezoekersaantallen.

Gedrag (voorheen Inhoud)

Google analytics site-inhoud beginners In het overzicht van Gedrag kun je veel interessante statistieken vinden. Hier vind je namelijk welke pagina’s op de website het beste presteren. Klik op een pagina om hier meer informatie over te vinden. Heb je een webshop? Dan is de ‘paginawaarde’ een interessant statistiek.

Links in het menu vind je het kopje ‘Site-inhoud’. Klik hieronder op ‘alle pagina’s’ voor een totaal overzicht. Ook hier kun je op de pagina’s klikken voor meer informatie.

Aan de slag!

Google Analytics biedt veel meer mogelijkheden dan dit overzicht. Bekijk zelf verschillende statistieken om te kijken wat voor jou interessant is. Aangezien er geen ‘normale’ statistieken zijn, adviseren wij om vooral te kijken naar pieken en dalen. Succes!

Meer Online Marketing.

Wat je nog niet wist over social media

28 feb

onebite

Online Marketing

Social media speelt een steeds grotere rol in het dagelijkse leven van zowel individuele personen evenals grote en kleine bedrijven. Hoewel social media nog relatief... Lees meer

Haast elke professionele website wordt onderhouden aan de hand van een CMS, dat staat voor Content Management Systeem. Voor aanpassingen en updates kan de verantwoordelijke... Lees meer