Eerste hulp bij online marketing.

Hansaplast is – net als onze klant Eucerin – onderdeel van Beiersdorf en biedt een breed assortiment aan voetverzorging en wondverzorgingsmiddelen. Want wie aan pleisters denkt, denkt al snel aan Hansaplast. Voor dit bekende merk hebben we een uitgebreid zoekwoordenonderzoek gedaan en vervolgens alle pagina’s van de website geoptimaliseerd. We geven advies in online uitingen en gaan over het beheer van de content op de website.


Deliverables

Online marketing & content beheer

Bekijk het resultaat

Naar de website

Over Hansaplast

Mocht je Hansaplast alleen kennen van de pleisters; ze doen nog veel meer dan dat alleen. Hansaplast houdt zich naast wondverzorging ook bezig met voetverzorging en biedt hulp bij spier-, gewrichts- en rugpijn. De website biedt consumenten voornamelijk tips en adviezen en toont het uitgebreide productassortiment. Het merk is online te koop bij aangesloten webshops en is te vinden in veel drogisterijen.

 

 

Case Hansaplast

Wat wij deden, en nog steeds doen

De voornaamste taak voor Hansaplast is de optimalisatie van de organische vindbaarheid: SEO. Ons overige takenpakket bestaat uit het bijhouden, creëren en vertalen van content. Het beheren van de productpagina’s valt ook binnen onze verantwoordelijkheid. Daarnaast raadplegen we Google Analytics veelvuldig en doen we van daaruit voorstellen voor optimalisatie van de website.